Σελίδες

Σάββατο 25 Απριλίου 2015

Θέλει συνεχή και οργανωμένη μάχη και όχι απλά φωτοβολίδες πατριωτισμού



Η συγκεκριμένη διαφήμιση ήταν αποτυχημένη και δεν πέτυχε τους στόχους της (παρόλο που όταν απαγορεύτηκε έγινε ποιο δυνατή και διαχρονική) για τους εξής λόγους :


·         Είχε πνεύμα Μακρυγιαννησμού. Όποιος διαβάσει τα απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη θα αναγνωρίσει σε αυτά τον χαρακτήρα του μέσου νεοέλληνα. Στο ίδιο μήκος κύματος ταυτίζεται ο χαρακτήρας αυτού που θέλει να υποβάλει η συγκεκριμένη διαφήμιση.  Τα στοιχεία του ωχ δεν βαριέσαι αδελφέ, οι ξένοι είναι πολύ μπροστά, ας κοιτάξω εγώ να είμαι καλά και ας τους άλλους να πνίγονται και του είμαι λίγο συμπαθητικά χαζούλης και κάπως την γλιτώνω (η πραγματικότητα δεν συγχωρεί παραλήψεις) προωθούνται από την συγκεκριμένη διαφήμιση. Έχουμε χάσει από τα αποδυτήρια.

·         Δεν έχει πνεύμα να πριμοδοτήσει τα Ελληνικά προϊόντα σαν καλύτερα ποιοτικά και στιλιστικά, αλλά χωρίς να μειώσει τα αντίπαλα ξένα προϊόντα, ικετεύει να επιλέξουν οι Έλληνες Ελληνικά προϊόντα.

·         Προωθεί σαν πρότυπο έναν Έλλην του οποίου η πνευματική ικανότητα (έτσι όπως παρουσιάζεται) είναι πολύ χαμηλότερη του μέσου όρου και υποδόρια καλεί τον Ελληνικό Λαό να τον μιμηθεί.

  Μια σωστή και σοβαρή Εθνική προπαγανδιστική υπηρεσία στα πλαίσια του 4ης γενεάς πολέμου δεν πρέπει να αφήνει τίποτα στην τύχη. Ο εχθρός δεν είναι απαραίτητο να μας έρθει με αεροπλανοφόρο, ούτε με τανκς, ούτε να είναι οπλισμένος με ντουφέκι. Ο εχθρός μπορεί να έρθει σαν εταιρεία παραγωγής ρούχων, παπουτσιών και αξεσουάρ. Ο εχθρός μπορεί να έρθει σαν εταιρεία αυτοκινήτων ή ηλεκτρικών ειδών. Ο εχθρός μπορεί να έρθει σαν μουσικός, σαν δημοσιογράφος, σαν σχεδιαστής, σαν χορογράφος,  σαν κομμωτής που πλασάρει μια μόδα που ακολουθείται σε αντίπαλο κράτος ( το κομμωτής είναι λίγο τραβηγμένο με την έννοια ότι εκ των πραγμάτων δεν είναι δυνατόν ένα στυλ να έχει τόσο μεγάλη επίπτωση στο χαρακτήρα ενός έθνους, αλλά συνδυαστικά μπορεί να επεκτείνει ή να περιορίζει το πρόβλημα) . Χαρακτηριστικό είναι το δημοσίευμα πριν από κάποιες ημέρες για τις μαφίες που λυμένουν τον χώρο των πανεπιστημίων. Αντίθετα με ότι θα περίμενε κανείς η μαφία των τσιγάρων είναι η ποιο δυνατή, λίγο ποιο πίσω έπεται η μαφία των μαϊμού προϊόντων, και μόλις τρίτη και με σημαντικά λιγότερο δυνατή έρχεται η μαφία των ναρκωτικών.  Τα ποσά που διακινούνται σε παράνομα ή και νόμιμα καταναλωτικά προϊόντα είναι πολύ μα πολύ σημαντικά.

Η σωστή προπαγανδιστική εκστρατεία θα περιελάμβανε αρχικά έναν ή και περισσότερους σταθμούς. Κατά προτίμηση ιδιωτικούς, για να μην κινούν υποψίες ως προς τα συμφέροντα τους και να μην μπορεί κανένας με φανερά στοιχεία να τους κατηγορήσει για εθνική  ή φιλοκυβερνητική πολιτική.
Αυτοί οι σταθμοί αρχικά επειδή δεν θα έχουν έσοδα, θα χρηματοδοτούνται από το κράτος μέσο δανείων από εθνικό νόμισμα τα οποία θα είναι δανεικά και μη απαιτητά. Επίσης οι σταθμοί θα μπορούν να έχουν και ΜΚΟ και να χρηματοδοτούνται έμμεσα από το κράτος, όπως γίνεται σήμερα με τα κανάλια της διαπλοκής, αλλά αντί να έχουν αντεθνικό και μισελληνικό χαρακτήρα θα προβάλουν Ελλάδα. Στην πορεία μπορεί να δημιουργήσουν δικά τους μονοπώλια και να μην έχουν την ανάγκη βοήθειας από το κράτος. Ένα τέτοιο σύστημα χρηματοδότησης φημολογείται ότι έχουν οι μυστικές υπηρεσίες της Αμερικής, και είναι πέρα ως πέρα λογικό.

Αυτοί οι σταθμοί θα αναλάβουν να βρουν νέα ταλέντα και να τα αναδείξουν. Τα νέα ταλέντα θα είναι στους τομείς της μουσικής, του θεάματος, της ενημέρωσης, του ραδιοφώνου, της μόδας και του αθλητισμού. Τα νέα μοντέλα θα ακολουθήσουν την εξής πορεία :

·         Μουσικοί : θα ξεκινήσουν με τραγούδια χαζά αλλά γρήγορα, με 2-3 στοίχους στα αγγλικά, όπως είναι τα σύγχρονα μοντέρνα τραγούδια και στα επόμενα τραγούδια σταδιακά  θα βάζουν Ελληνικά λόγια και περισσότερους στοίχους, και με ποιο σύνθετες έννοιες. Επίσης στην αρχή θα φοράνε εισαγόμενα προϊόντα, αλλά σταδιακά θα αντικαθιστούν τον ρουχισμό τους με Ελληνικά προϊόντα. Όταν θα αποκτήσουν σημαντική δημοσιότητα  θα διοργανώνονται και συναυλίες όπου θα σκίζουν τα ρούχα τους και θα μένουν με τα εσώρουχα που θα είναι πάλι Ελληνικής κατασκευής και δημιουργίας. Τα παιδάκια (που στοχεύει αυτή η διαφήμιση) κοιτάζουν περισσότερο αυτούς, παρά το τι λέει το κάθε διαφημιστικό σπότ.

·          Ηθοποιοί : Σημαντικό μέρος της μόδας διαφημίζεται από τους ηθοποιούς. Ανάλογα με το σενάριο μπορείς να επιβάλεις μόδα και συνήθειες για το παιδί, για τους νέους, για τους γονείς, για τους ηλικιωμένους. Σταδιακά οι ηθοποιοί θα φοράνε Ελληνικά προϊόντα, θα είναι ποιο αδύνατοι και γυμνασμένοι, θα χρησιμοποιούν καλύτερο λεξιλόγιο και θα παρουσιάζονται ποιο έξυπνοι. Δεν μου αρέσει να το προσωποποιώ, αλλά δεν θα είναι σαν το στυλ του Χαϊκάλη.  

·         Δημοσιογράφοι : οι Δημοσιογράφοι είτε είναι στα πρωϊνάδικα, είτε είναι στις μεσημεριανές εκπομπές, είτε είναι στις απογευματινές, είτε στα δελτία ειδήσεων είτε είναι ανταποκριτές επιβάλλεται να φοράνε Ελληνικά ρούχα, να χρησιμοποιούν πλούσιο λεξιλόγιο και να έχουν την Ελληνική θεώρηση των πραγμάτων. Αυτό ως έναν βαθμό διδάσκεται και μετά επιβάλλεται. Η οικονομική κρίση είναι ευκαιρία για τέτοιου είδους ενέργειες. Επίσης αυτοί που θεωρούνται πρότυπα πρέπει να κάνουν πολλά παιδιά.

·         Το ραδιόφωνο και ειδικά στην πρωϊνή ζώνη πρέπει να έχει ότι καλύτερο από πλευράς δημοσιογραφίας. Οι δημοσιογράφοι πρέπει να είναι ρεαλιστές, φιλομαθείς, κοινωνικοί, πρόσχαροι και να χρησιμοποιούν πλούσιο λεξιλόγιο και σύνθετες έννοιες. Η διαφήμιση επιβάλει ο δημοσιογράφος να πεί ότι χρησιμοποίησε κάποιο προϊόν και έμεινε πολύ ευχαριστημένος. Αυτό το προϊόν πρέπει οπωσδήποτε να είναι Ελληνικό.

·         Οι αθλητές : Ο αθλητισμός σαν πρότυπο επηρεάζει τεράστιο ποσοστό στην κοινωνία. Οι πρωταθλητές και οι καλές ομάδες πρέπει να φοράνε Ελληνικά αθλητικά είδη, για να τα διαφημίζουν ως τα καλύτερα. Αυτό μπορεί να συνδυαστεί και με την επιχορήγηση από το κράτος. Εάν φοράνε Ελληνικά αθλητικά θα παίρνουν μεγαλύτερη επιχορήγηση (όχι με πρόσχημα ότι φοράνε Ελληνικά αθλητικά, αλλά με άλλα προσχήματα), ενώ σε αυτούς που δεν φοράνε Ελληνικά αθλητικά μπορεί να μειώνεται η επιχορήγηση (με πρόσχημα ότι οι φίλαθλοι έκαναν έκτροπα στις κερκίδες, ή χρησιμοποίησαν υβριστικά ή αντεθνικά συνθήματα ).

Η διαφήμιση και η προώθηση των Ελληνικών προϊόντων πρέπει να έχει συνέχεια και συνέπεια. Πρέπει να ξεκινάει από την κούνια και να καταλήγει στον τάφο. Μόνο έτσι στίνεις ένα σοβαρό έθνος. Και για όσους προτρέχουν να αντιφωνήσουν, θα ήθελα να μου αναφέρουν πόσοι σαν τον Bill Gates ή Steve Jobs υπάρχουν σε όλον τον κόσμο, γιατί πιθανόν αυτοί δεν θα είναι ο ποιο έξυπνοι άνθρωποι του κόσμου, αλλά κατάφεραν με το σύστημα των Ηνωμένων πολιτειών να φτιάξουν υπερδυνάμεις στον χώρο των υπολογιστών. Και το σύστημα των Ηνωμένων πολιτειών δεν ξεκίνησε από την μια μέρα στην άλλη, αλλά πολύ ποιο πριν βομβαρδίζονταν η Ελλάς (και πιθανόν και άλλες χώρες) με Αμερικάνικα τραγούδια και προϊόντα. Ουσιαστικά η ευημερία μιας χώρας, και κατ επέκταση του πληθυσμού της, είναι επιγενόμενο της οργανωμένης προπαγάνδας και της συλλογικής προσπάθειας του πληθυσμού της.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι που μπορούν να υιοθετηθούν για την προώθηση των Ελληνικών προϊόντων. Παραπάνω σας αναφέραμε τον τρόπο που χρησιμοποίησε ο δυτικός καπιταλισμός για την προώθηση των συμφερόντων του και που θα χρησιμοποιήσουμε οι Έλληνες εθνικιστές. Υπάρχει όμως και ποιο άμεσος τρόπος, αυτός που χρησιμοποιούν οι Ταλιμπάν μουσουλμάνοι για να αποκλείσουν τα προϊόντα της Nike, γιατί έχει το όνομα της Ελληνίδας πατρώας Θεάς «Νίκης».



Σημείωση η προπαγάνδα δεν περιορίζεται σε θέματα πολιτικής, θρησκείας, κουλτούρας και μόδας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου