Σελίδες

Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2021

Πώς θα έπρεπε να είναι μια ομιλία συνταξιούχου αξιωματικού σε κοινό.

Αγαπητοί συμπολίτες συμπολεμιστές. Είναι μεγάλη μου τιμή που με ορίσατε ομιλητή στην σημερινή εκδήλωση. Θα μιλήσω για το σήμερα ξεκινώντας όμως από το χθες και βλέποντας το μέλλον. 
Αρχικά πρέπει να πούμε κοιτώντας το παρελθόν 2 πολύ σημαντικά πράγματα. 1ον ότι ο δυτικός τρόπος πολέμου εφευρέθηκε λόγο ανάγκης από την Ελλάδα , ταυτόχρονα με την ανάγκη για ατομική ιδιοκτησία και με την ανάγκη για Δημοκρατία. Αυτά τα τρία πράγματα είναι αλληλένδετα. Και όταν μιλάμε για Δημοκρατία μην σκέφτεστε την δική μας Δημοκρατία, αλλά την Δημοκρατία του τότε, που πολίτης και οπλίτης ήταν κοινή ιδιότητα και δεν μπορούσε το ένα να υπάρχει χωρίς το άλλο. Και γιατί το λέω αυτό. Τι είναι ο δυτικός τρόπος πολέμου. Ο δυτικός τρόπος πολέμου είναι ο πόλεμος που εκδηλώνεται με την αιματηρή αποφασιστική μάχη, και όχι με λεηλασίες και φθορές που προκαλούσαν οι άτακτοι  πολεμικοί λαοί της Ανατολής. Και γιατί ο δυτικός τρόπος πολέμου αποδείχθηκε ανώτερος από τους άλλους τύπους πολέμου?  Γιατί οι Έλληνες ήταν κατά βάση αγρότες, κτηνοτρόφοι, αλιείς δηλαδή φιλειρηνικοί άνθρωποι, όμως όταν βρίσκονταν ένας πολεμικός λαός (λαός νομαδικός που ασχολούνταν με την λεηλασία) στην περιοχή τους , τότε έπρεπε να αφήσουν τα χωράφια (πράγμα που σημαίνει ότι κινδύνευαν να πεθάνουν από την πείνα) να πάρουν τα όπλα , να κυνηγήσουν τον πολεμικό - εχθρικό λαό  και να τον εξαλείψουν. Και όταν λέμε να τον εξαλείψουν εννοούμε να μην μείνει τίποτα. Ακόμα και να έμεναν κάποιοι επειδή δεν είχαν δυνάμεις και δυνατότητες θα πέθαιναν από την πείνα. Αυτός ο τρόπος πολέμου σήμερα γιατί δεν αποδίδει, όπως βλέπουμε στο Αφγανιστάν , Ιράκ παλαιότερα Βιετνάμ και σε άλλες περιοχές όπου λειτουργεί το αντάρτικο (πολεμική τεχνική) και έχει καλύτερα αποτελέσματα από τον δυτικό τρόπο πολέμου? Γιατί ο σημερινός στρατιώτης δεν είναι αγρότης και επειδή δεν βιάζεται, ή λυπάται τον ηττημένο, ή τέλος πάντων δεν θα πεθάνει από την πείνα εάν δεν γυρίσει στις αγροτικές του εργασίες όπως ο Έλληνας του τότε, και αφήνει στον ηττημένο αντάρτη την δυνατότητα του ανεφοδιασμού. Σε αυτό το συμπέρασμα έχω καταλήξει , για το οποίο δεν διατηρώ το αλάνθαστο, αλλά το θεωρώ λογικό. 
Το δεύτερο πράγμα που θέλω να τονίσω είναι ότι πρέπει να μελετούμε την εξέλιξη της στρατιωτικής τεχνολογίας. Η αρχαία Ελλάδα χρησιμοποίησε την φάλαγγα και είχε τρομερά αποτελέσματα απέναντι σε μεγαλύτερης δύναμης στρατό. Η φάλαγγα αυτή εξελίχθηκε από τους Μακεδόνες με μακρύτερο δόρυ και κέρδισε την κλασική φάλαγγα. Έπειτα εξελίχθηκε ακόμα περισσότερο από τους Ρωμαίους σαν λεγεώνα (έχοντας 2-3 δόρατα) και πετώντας τα μακρύτερα από την σάρισα με αποτέλεσμα ακόμα μακρύτερο πλήγμα (αν και κατά πόσο ήταν περισσότερο αποδοτική η φάλαγγα από την σάρισα διατηρώ της επιφυλάξεις μου, γιατί όταν βρέθηκαν αντιμέτωπες ο ελληνικός κόσμος ήταν διασπασμένος, χωρίς ναυτικό και έφθινε). Σήμερα όμως έχουμε το παράδειγμα του Καραμπάχ και της σαουδικής Αραβίας οπου τα υπερσύγχρονα και πανάκριβα ρωσικά και αμερικανικά αντιαεροπορικά  συστήματα ξεφτιληστηκαν από μη επανδρωμένα οχήματα των Αζέρων στην μια και των Χούτι στην άλλη περίπτωση. Βέβαια αντίμετρα υπάρχουν, τα λέιζερ και τα όπλα μικροκυμάτων δεν τα θεωρώ αξιόπιστα, αλλα υπάρχουν μικρά μη επανδρωμένα σαν και αυτά που μπορεί να παίζουν τα παιδιά σας , τα οποία με μια μικρή πολεμική κεφαλή και ένα καλό προγραμματισμό μπορούν να πέφτουν επάνω στα μεγαλύτερα μη επανδρωμένα και με πολύ μικρότερο κόστος να τα καταστρέφουν. Και επίσης άμα δεν χρειαστεί να πέσουν επάνω στα μη επανδρωμένα,  μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σαν επιθετικά. Δεν είναι φουτουριστική τεχνολογία και μπορούν και εδώ τα παιδιά να ασχοληθούν με αυτά, αντί τα πανεπιστήμια να ροκανίζουν τις επιδοτήσεις της ΕΕ που πεθαίνει.

Τώρα γιατί σας τα λέω όλα αυτά, που θέλω να καταλήξω? Φοβόμαστε την Τουρκία επειδή έχει πολύ πλυθησμό, μόνο στην Κωνσταντινούπολη έχει 1,5 φορές περισσότερο πλυθησμό από όλη την Ελλάδα, καλή βιομηχανία και οπλικά συστήματα που ας μην γελιομαστε δεν είναι μόνο δικά της, την βοηθάνε και από τας ευρώπας οι μενουμεευρωπάκιδες. Όμως έχει σκεφτεί κάποιος από εσάς, αυτός ο μεγάλος πλυθησμός εάν μείνει χωρίς νερό και ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες τι τεράστιο πρόβλημα θα αντιμετωπίσει? Ένας αποφασισμένος ελληνικός στρατός, εάν καταλάβει τις υδροφόρες πηγές της Κωνσταντινούπολης και είναι ψυχολογικά σε θέση να αποκόψει το νερό, όπως οι πρόγονοι του τις ορδές κουρσάρων και κλεφτών, τι πρόβλημα θα δημιουργήσει, και πως το μεγάλο πλήθος της μάζας αντί για πλεονέκτημα θα αποτελέσει μειονέκτημα για την φίλη και σύμμαχο? Θάνατοι από την πρώτη εβδομάδα, μολύνσεις και ασθένειες λόγο έλλειψης υγιεινής, διεθνής και εσωτερική κατακραυγή, εμφύλιοι σπαραγμοί, όμως ο στρατιώτης μας όπως οι παλαιοί φαλαγγίτες πρέπει να κρατήσει γερά την ασπίδα, να κάνει γερή άμυνα, να μην γίνει ριψάσπης, να φοράει καλά το κράνος του έτσι ώστε να μην ακούει τις χαζομάρες του ενός και του άλλου, γιατί η γραμμή ανάμεσα στην νίκη ή την ήττα, της ζωής ή του θανάτου, είναι πολύ λεπτή, όπως λεπτή ήταν και η γραμμή μεταξύ της ζωής και του θανάτου και στον τότε Έλληνα που αγωνίζονταν για να καταφέρει να έχει ελπίδα να ζήσει την οικογένειά του και τα παιδιά του. Και πρέπει ο Έλληνας στρατιώτης να έχει τα αυτιά του και τα μάτια του ανοιχτά στις νέες τεχνολογίες, τις νέες στρατηγικές, μην τυχών και γίνει τροφή για τα κανόνια και την αγία σάρκα του την φάνε τα σκυλιά. Καλός η κακός είμαστε σε μια περιοχή που το αίμα ρέει άφθονο . Έτσι ήταν, έτσι είναι και έτσι θα είναι. Δεν είναι τυχαίο που οι αρχαίοι πρόγονοι μας έλεγαν την περιοχή χερσόνησο του Αίμου, από το αίμα. Ευχή και κατάρα είναι να είμαστε εμείς κάτοικοι εδώ. Έχουμε βαριά ιστορία, πέθαναν άνθρωποι για να ζούμε και να αναπνέουμε τον αέρα της ελευθερίας και έχουμε ιερό καθήκον να διαφυλάξουμε τα ήθη και τα έθιμα του λαού μας και για τις γενεές που έρχονται. Δεν θα κάνουμε βήμα πίσω. Δεν είμαστε αυτοί που ήρθαν για να πάρουν, είμαστε αυτοί που μας πήραν, που μας έδιωξαν, και το δίκαιο προστάζει ότι πρέπει να τα πάρουμε πίσω τις πατρικές μας εστίες που μας ανοίκουν. Έτσι έκανε ο προπάππους μας Οδυσσέας όταν είδε τους μνηστήρες να τρώνε και να βιάζουν το βίος του. Έτσι όπως μας δίδαξε αυτός πρέπει να κάνουμε και εμείς. Είναι το ηθικό και το δίκαιο. Είναι η αποστολή μας στην ιστορία του Λαού μας που κυκλικά επαναλαμβάνεται. 

Σας χαιρετώ συνέλληνες. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου