Σελίδες

Τετάρτη 25 Απριλίου 2018

Πρέπει να αλλάξει το αξιακό σύστημα των Ελλήνων

Μέχρι χτες είχα μια  αίσθηση ότι στην Ελλάδα δεν δουλεύουν καλά τα πράγματα και είχα καταλήξει στο συμπέρασμα ότι για αυτήν την κατάντια φταίει το αξιακό σύστημα των νεοελλήνων. Όμως διαψεύστηκα πλήρως. Το τωρινό αξιακό σύστημα πρέπει να καταστραφεί δια της βίας.

Χτες στην εργασία μου ήρθε ένας γνωστός μου που είχα πολύ καιρό να τον δω και μου ανέφερε ότι είχε οχτώ παιδιά. Αφού μιλήσαμε και χάρηκα για το ότι υπάρχουν και αυτοί οι Έλληνες, όταν έφυγε το είπα με χαρά στον συνάδελφο μου και αυτός μου απάντησε ότι είναι τρελός που έχει τόσα παιδιά. Η  άσχημη εντύπωση που αποκόμισα από τον συνάδελφο μου δεν μπορεί να χαρακτηριστεί. Όμως δυστυχώς σαν τον συνάδελφο μου σκέφτονται πολλοί Έλληνες . Ένας άλλος συγγενης μου πριν από δύο εβδομάδες μου ανέφερε ότι είναι χαζομάρα και χάσιμο κάποιος να έχει τρία παιδιά. Πριν από μία εβδομάδα μια νεαρή μητέρα πέταξε το νεογέννητο από το μπαλκόνι και πριν από δύο - τρεις μήνες ένα νεογέννητο βρέφος βρέθηκε στα σκουπίδια.

Η εγώ ειμαι στραβός ή στραβά πάει το σύστημα. Το σύστημα σαν Κρόνος τρώει τα παιδιά του και είναι καταδικασμένο να αφανιστεί. Έτσι άλλες φορές  αργά άλλα σταθερά, άλλες φορές βίαια  πρέπει να βαδίσουμε σε ένα νέο καθεστώς φιλευσέβειας στο οποίο να γίνεται αρχικά και βασικά μνεία για το δώρο της ζωής και για το ότι αυτό το δώρο είναι το πολυτιμότερο δώρο από την δόξα , τα πλούτη, την κοινωνική αποδοχή κλπ.

Μια τέτοια κοινωνία που θεωρεί τρελό αυτόν που έχει προσφέρει το δώρο της ζωής σε πολλά παιδιά είναι καταδικασμένη όχι σε θάνατο , άλλα σε επόδινο θάνατο. 

Η Ευρώπη πρέπει να καταστραφεί
Η Τουρκία πρέπει να διαλυθεί
Πρέπει να γίνει επανελληνοποίηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου