Σελίδες

Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Οι μαύρες κιμωλίες



Πως γίνεται οι ανέντιμοι μάθημα να μου κάνουν
για την διακυβέρνηση της χώρας που τυγχάνουν
υφαρπαγής πειθήνια όργανα διορισμένα
και να ζητούν την ψήφο μου στα προκαθορισμένα;
Με κιμωλίες κατάμαυρες γράφουνε στης ζωής μου
τον πίνακα χωρίς αιδώ οι ψεύτες «αρχηγοί μου»

κρύβοντας κάτω απ το χαλί το άθλιο προσωπείο
αυτό που πάντα είχανε σαν τραγικό αστείο.
Εγώ καθόλου δεν γελώ, και από αντοχή ξεμένω
της προδοσίας το μάθημα δεν το καταλαβαίνω
Στην πλύσης εγκεφάλου μου το εγχείρημα απέχω
και φτιάχνω πλάνο αντίστασης πρόσφορο για να αντέχω
όταν θα ρθουν τα δύσκολα για αυτούς τους προφεσόρους
και αρχίσουν να θερίζουνε της τύχης τους, τους σπόρους
όταν θα πέσει πανικός και ψάξουνε να βρούνε
εύκολους τρόπους διαφυγής για να ξεκουμπιστούνε!
Βρίσκει στα δύσκολα η ψυχή τρόπους να διαπρέψει
και γίνεται το εγχείρημα άξιο για να δρέψει
από τη φύτρα των δοτών ότι έχει απομείνει
που πρέπει να καταστραφεί στου ολέθρου τους τη δίνη.
΄Ετσι σας λέω φίλοι μου τίποτα δεν θα μείνει
από τα απροσάρμοστα της κλίκας που θα γίνει
στόχος για το σημάδι μου και της απάντησής μου
που θα έιναι αποκαρδιωτική για αυτά τα κατακάθια
που λέγονται πολιτικοί, και από μυαλό ξουράφια..
Γεωργία Ζάβρα




Γεωργία Ζάβρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου