Σελίδες

Τετάρτη 13 Ιουνίου 2018

Μετα την προδοσία της βόρειας Μακεδονίας έρχεται και μια δεύτερη προδοσία

Έλα Σούλα η Μαριώ είμαι.

Αχ Σούλα μου μαύρα μαντάτα σου φέρνω από τον άγιο Θεράποντα  τον Εξαδάκτυλο και θέλω κάπου να τα πω να ξεθημάνω. Μου είπε χθές ο πάτερ Ευτύχιος ότι μετά λέει την προδοσία  που έδωσαν το όνομα στα Σκόπια βόρεια Μακεδονία έρχεται και μια δεύτερη προδοσία. Οι Έλληνες προδότες πολιτικοί ετοιμάζονται να δώσουν την Θράκη στους Τούρκους. Θέλουν λέει το ευρωπαϊκό κομμάτι τους να ονομαστεί ανατολική Θράκη. Ναι η Τουρκία να ονομάζεται  Θράκη. Εκτός αυτού θέλουν και οι Βούλγαροι την Θράκη. Θέλουν λέει ο πάτερ την νότια Βουλγαρία να μην την ονομάσουν νότια Βουλγαρία αλλά να την ονομάσουν βόρεια Θράκη. Απο που και ως που βόρεια Θράκη? Είναι χριστιανοί? Μιλάνε Ελληνικά?

Το άλλο επαίσχυντο που θέλουν να κάνουν είναι ότι τους έχει έρθει πρόταση από κάποιους αναρχικούς της Τουρκίας, κεμαλιστές μου είπε ο πάτερ, που θέλουν να ονομάσουν την δυτική Τουρκία  σε Ιωνία!!! Να μην προδοθεί Σούλα μου το ιερό όνομα της Ιωνίας και έχουν έπειτα οι Τούρκοι διεκδικήσεις στα νησιά του αρχιπελάγους. Κλαίω κλαίω από αυτά τα κακά που πρόκειται να μας συμβούν. Αχ τι περιμένουν τα παιδιά μας, κατάρα και τρισκαταρα στους παγανιστές ειδωλολάτρες που σκέφτονται τέτοια κακά πράγματα για την αιλάδα μας. Θα κάνω τάμα στην τίμια παρανυχίδα του Αγίου Εφραίμιαδη και στο θαυματουργό εσώρουχο του πατέρα Παϊσιναδη.

Αμ δε το άλλο που θέλουν κάποια γκρουπουσκουλα αναρχικοί αριστεροί παγανιστές στο διαδίκτυο να ονομάσουν την νότια Ιταλία σε μεγάλη Ελλάδα!!! Να γεμίσουμε εδώ με μαφιόζους Σικελούς που αυτοπροσδιορίζονται σαν Σπαρτιάτες να σας πω εγώ. Θα διεκδικούν το όνομα του Λεωνίδα και θα μας κλέψουν την ιστορία. Άσε που μπορεί να έρθουν  και από εδώ και να  μπαίνουν στα σπίτια μας να μας κλέβουν. Ουστ γυφτοσικελοί. Θα κάνω ένα τρισάγιο να φύγουν οι δαίμονες.

Αχ Σούλα να σου πω και τι μου είπε ο παπά Χαράλαμπος που του το είπε ο άγιος στον ύπνο του, άκου προσεκτικά : θέλουν λέει να δώσουν το όνομα Ταυρίδα στην Κριμαία, και λένε ότι αυτή ήταν παλαιά ελληνική επαρχία. Ξέρεις που είναι αυτό? Στην Ρωσία είναι. Λένε ότι στην περιοχή έχει γραφτεί και μια ... τραγωδία, κωμωδία, πως μου την είπε? για κάποια σουρτούκα, Ιφιγένεια. Ποιος ξέρει τι αντροχωρίστρα θα ήταν η λεγάμενη. Καλά Σούλα μου είναι πράγματα αυτά που λένε οι λολοί, υπήρχε τότε τηλεόραση? Ποιος μωρέ έφτασε μέχρι εκεί, ούτε χριστιανοί δεν ήταν. Το κούφιο τους το κεφάλι.

Αχ Σούλα μου στα είπα και ξεθήμανα. Σε αφήνω και εάν έχω κανένα νέο θα σε ξαναπάρω. Ναι, θα πάμε με τον Τόλη στο μοναστήρι να κάνουμε ένα ευχέλαιο. Να μας αγιάσει ο παπάς μπας και δούνε οι πολιτικοί το φως το αληθινό και σταματήσουν τις προδοσίες. Α να μην το ξεχάσω, μου είπε ότι υπάρχει και ένα χωραφάκι που ενδιαφέρεται η εκκλησία και θα ήθελε την βοήθεια μας. Ξέρεις εσύ. Θα σε πάρω όταν θα έχω νεα να τα πούμε από κοντά.

Πρέπει να γίνει επανελληνοποίηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου