Όταν κάποιος θεωρεί τον εαυτό
του αναρχικό, τότε με βάση τα ανθρώπινα δικαιώματα και το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού,
πρέπει να θεωρείται και από το υπόλοιπο κοινωνικό σύνολο αναρχικός όπως και από
τις υπηρεσίες που έχουν φτιαχτεί από το κοινωνικό σύνολο για το κοινωνικό
σύνολο.
Όταν ο αγαπητός κ. Ρωμάνος
έκανε την ληστεία στη Βέροια θεωρούσε τον εαυτό του αναρχικό. Όμως για την ληστεία
χρησιμοποίησε εργαλεία (όπλα) ως αντικείμενα επιβολής. Άρα δεν μπορεί να χαρακτηριστεί
αναρχικός, αλλά τύραννος ή μέρος ενός τυραννικού συστήματος.
Όταν σήμερα είναι στην φυλακή,
και εφόσον συνεχίζει να θεωρεί τον εαυτό του αναρχικό, δεν μπορεί να ζητάει να
το κράτος, που θεωρητικά πολεμάει, εκπαιδευτική αδεία για να σπουδάσει στο πανεπιστήμιο,
το όποιο εξίσου πολεμάει σαν κρατικός και άρα συστημικός οργανισμός.
Άρα εδώ συμβαίνουν δυο τινά:
Η ο κύριος δεν είναι αναρχικός και ψεύδεται με
αποτέλεσμα σε ένα ευνομούμενο κράτος θα έπρεπε να καταδικαστεί για ψευδορκία και
καιροσκοπισμό ( όποτε με συμφέρει δηλώνω αναρχικός και οπότε με συμφέρει
ταράσσομαι υπέρ του κράτους για προσωπικό μου συμφέρον).
Η ο κύριος είναι αναρχικός,
οπότε δεν μπορεί να ζητάει αδεία για να σπουδάσει σε ένα συστημικό όργανο όπως είναι
η τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Για αυτό τον λόγο και με
βάση τα ανθρώπινα δικαιώματα και το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού, όποιος θεωρεί
τον εαυτό του αναρχικό να του δίνεται η δυνατότητα να μην υπολογίζεται από το κράτος
, άλλα και το ίδιο το κράτος να μην τον υπολογίζει. Επίσης λογικά και επαγωγικά
σκεπτόμενος ο ίδιος δεν θα πρέπει να
έχει στην κατοχή του μέσα επιβολής (όπλα). Διαφορετικά είναι καιροσκόπος και
υπονομεύει και το συστημικό κοινωνικό σύνολο, αλλά και το επαναστατικό
κοινωνικό σύνολο που τάσσετε ενάντια σε όλους τους θεσμούς αυτού του
μισελληνικού κράτους. Οι μόνοι που έχουν συμφέρον από μια τέτοια κίνηση είναι
οι εχθροί του έθνους και το συστημικό τυραννικό καθεστώς.
Αυτό είναι το δίκαιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου